• AMBASSADOR/VOLUNTEER APPLICATION

    Please complete the form below to apply to become an ambassador or volunteer.
    Applicant Information
    Name of applicant
    Residence Address
    This information will help us understand the areas closest to you in the county.
    Business Information
    Applicant Experience
    Please provide information on different boards and committees that you serve on, or have served on (if any). For Example: business, civic, community, fraternal, political, professional, recreational, religious, and social.
    Start with your top skills, experience, and interests.
    CODE OF ETHICS SHCC AMBASSADOR AGREEMENT - **Only for ambassadors applicants
    1. Mantener su membresía activa en la SHCC 2. Hablar en español con los miembros de la cámara y las personas de la comunidad que así lo prefieran. 3. Vivir o trabajar en una de las ciudades del Condado de Solano. (Benicia, Dixon, Fairfield, Rio Vista, Suisun City, Vacaville o Vallejo) y notificar a la mesa directiva si esto cambia en un periodo no máximo de 30 días. 4. Tener y mantener un historial criminal limpio, sin convicciones en el pasado. 5. Entender que ser embajador es una posición en la que no se recibe compensación, ya que el trabajo es voluntario. 6. Ser una persona honesta, responsable y profesional en su manera de vestir y comportarse. 7. Tener un deseo sincero y pasión por ayudar a que nuestra comunidad Hispana salga adelante. 8. Asistir a las reuniones mensuales con los embajadores de la Cámara. 9. Asistir a todos los mixers que tenga la cámara en la ciudad en la que vives/trabajas y hacer lo posible por asistir a los otros mixers en el condado. 10. Demostrar siempre buena conducta en todo momento, ya que estarás representando la imagen de la Cámara de Comercio Hispana de Solano (SHCC) 11. Dedicar por lo menos 1 hora por semana para ir a visitar a los negocios de miembros actuales o potenciales para descubrir sus necesidades, preocupaciones, éxitos, etc. 12. Estar dispuesto a reunirte con funcionarios del gobierno local, del condado, estatal y nacional para abogar por la necesidades o problemas específicos de nuestros miembros.
    PHOTO RELEASE:
    I hereby grant SHCC and any contracted Photographer, the unrestricted and irrevocable right and permission with respect to the photographs and/or video taken of me or in which I may be included with others to use, reuse, publish, and republish the same, whole or in part, separately or in conjunction with any and all media now and hereafter known for illustration, art, promotion, advertising, trade, editorial, or any other purpose whatsoever, without restriction as to alternation and use my name in conjunction.
    Enter Your Full Name
    Format: MM/dd/yy